Skip to main content
BUSINESS

Το 100% Hotel Show στην Κρήτη: 13-14 Απριλίου | Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Κρήτης (ΔΕΚΚ) - Ηράκλειο

Image
100% hotel show
 clock 13:22 | 04/04/2024
writer icon newsroom ekriti.gr

Το 100% Hotel Show ανακοινώνει για πρώτη χρονιά 2 διαφορετικές διοργανώσεις για το 2024, εξελίσσοντας το εκθεσιακό του μοντέλο σε διεθνή πρότυπα. Με την Αθήνα να παραμένει ο προορισμός της βασικής Έκθεσης τον Νοέμβριο, αλλά προσαρμόζοντας το format της στα νέα εκθεσιακά δεδομένα, η Έκθεση δίνει το εαρινό ραντεβού με τους επισκέπτες της με μια δεύτερη διοργάνωση στην Κρήτη τον Απρίλιο, σε ένα προσαρμοσμένο concept που θα γίνει σημείο αναφοράς, τόσο για τη σημαντική αγορά του νησιού όσο και όλων των ξενοδοχείων της Ελληνικής Ξενοδοχειακής Αγοράς, στο κατώφλι της εκκίνησης της Season.

Γιατί στην Κρήτη; Με τη σκέψη ότι η ξενοδοχειακή αγορά χρειάζεται ένα δεύτερο σημείο συνάντησης με τους προμηθευτές και τους συνεργάτες της, πιο κοντά στο άνοιγμα των ξενοδοχείων, η διοργάνωση μιας στοχευμένης ξενοδοχειακής έκθεσης την Άνοιξη αποτελεί πλέον μια απτή ανάγκη.

Το 100% Hotel Show επενδύει στη διοργάνωση μιας δεύτερης Έκθεσης, επιλέγοντας την Κρήτη και πιο συγκεκριμένα το Ηράκλειο, που αποτελεί ίσως την πιο ανεπτυγμένη Τουριστική Αγορά στην Ελλάδα και σημείο αναφοράς της Ξενοδοχειακής Επιχειρηματικότητας με σημαντικές επενδύσεις στον κλάδο.

Παράλληλα, η Διοργάνωση δίνει και ένα βασικό μήνυμα για τη φιλοσοφία της αποκέντρωσης εκθέσεων από τα κλασικά αστικά κέντρα, διοργανώνοντας την πρώτη πανελλήνιου βεληνεκούς Έκθεση στην Κρήτη, δίνοντας έναν νέο πυλώνα ανάπτυξης της τοπικής οικονομίας, αλλά και μια σημαντική συνεισφορά στην Αειφορία του κλάδου των εκθέσεων.

Ποια είναι η διαφορά του Main Event της Αθήνας με τη Seasonal Edition της Κρήτης;

Και οι δύο Διοργανώσεις θα διατηρούν τα βασικά χαρακτηριστικά του εκθεσιακού concept του 100% Hotel Show, φέρνοντας ένα mix εκθεσιακών δομών τόσο με εντυπωσιακά όσο και με πιο ευέλικτα fοrmats περιπτέρων, και με κεντρικούς πυλώνες το Design, το Development, τις Πωλήσεις αλλά και την Ξενοδοχειακή Τεχνογνωσία. Η βασική διαφορά των δύο Διοργανώσεων εστιάζεται αφενός στην ενίσχυση των πιο άμεσων λύσεων που θα παρουσιάζει η Seasonal Edition του Ηρακλείου, καθώς θα καλύψει και βασικές pre-opening ανάγκες ενός ξενοδοχείου αλλά και την ανάδειξη τοπικών προμηθευτών, ενώ το Main Event της Αθήνας εστιάζει σε μια πιο ολιστική διάσταση της ανάπτυξης ενός ξενοδοχείου, παρουσιάζοντας λύσεις και νέα trends που αφορούν ένα κατάλυμα σε όλα τα στάδιά του.

Τι μπορείτε να βρείτε στο 100% Hotel Show | Crete

  • Αρχιτέκτονες
  • Συμβούλους Επενδύσεων
  • Υλικά Δόμησης
  • Έπιπλα & Design Items
  • Εξοπλισμό & Amenities
  • Booking Engine & Channel Manager
  • PMS, RMS & Data Tools
  • Hotels & Sales Management
  • Workshops Ξενοδοχειακής Τεχνογνωσίας

Εκθεσιακές Ενότητες του 100% Hotel Show στην Κρήτη

  1. Design & Development: Αρχιτεκτονικά Γραφεία, Εταιρείες με Υλικά και Λύσεις Design, καθώς και Συμβουλευτικές Εταιρείες Ανάπτυξης Νέων Καταλυμάτων.
  2. Experience & Operation: Εταιρείες με Εξοπλισμό Ξενοδοχείου, Υπηρεσίες Οργάνωσης, Amenities αλλά και Πρώτες Ύλες.
  3. Technology & Sales: Τεχνολογικές Εφαρμογές, Λογισμικά Οργάνωσης & Πώλησης Καταλυμάτων, Εταιρείες Management & Διαχείρισης Πωλήσεων.

Workshops του 100% Hotel Show στην Κρήτη

Με τα Ξενοδοχειακά Workshops να αποτελούν έναν από τους βασικούς πυλώνες του 100% Hotel Show, η Διοργάνωση θα διαμορφώσει ένα ειδικό workshop stage, φιλοξενώντας μερικές από τις πιο ενδιαφέρουσες παρουσιάσεις και ομιλίες. Καθώς είναι η πρώτη διοργάνωση στην Κρήτη, η πρώτη ημέρα θα αφιερωθεί 100% στον προορισμό, ενώ τη δεύτερη ημέρα οι θεματολογίες θα εστιάζουν στο preopening των ξενοδοχείων.

Δείτε παρακάτω το πρόγραμμα:

Σάββατο 13 Απριλίου

  • 10:30 – 11:30 | Last Minute στην Κρήτη: Από το Προσωπικό μέχρι τις Πωλήσεις | 𝐂𝐮𝐫𝐚𝐭𝐨𝐫: 𝐑𝐞𝐦𝐢𝐧𝐝𝐬 𝐇𝐨𝐬𝐩𝐢𝐭𝐚𝐥𝐢𝐭𝐲
  • 11:30 – 12:00 𝐂𝐚𝐬𝐞 𝐒𝐭𝐮𝐝𝐲: 𝐇𝐨𝐭𝐞𝐥𝐓𝐨𝐨𝐥𝐁𝐨𝐱
  • 12:30 – 13:30 | Επενδύσεις στην Κρήτη: Ευκαιρίες & Νέες Μορφές Καταλυμάτων | 𝐂𝐮𝐫𝐚𝐭𝐨𝐫: 𝐃𝐞𝐬𝐭𝐬𝐞𝐭𝐭𝐞𝐫𝐬
  • 13:30 – 14:00 𝐂𝐚𝐬𝐞 𝐒𝐭𝐮𝐝𝐲: 𝐉𝐨𝐡𝐧𝐬𝐨𝐧 𝐇𝐞𝐚𝐥𝐭𝐡 𝐓𝐞𝐜𝐡 𝐇𝐞𝐥𝐥𝐚𝐬 A.E.
  • 14:30 – 15:30 | Κρητική Ξενοδοχειακή Γαστρονομία: Πώς ενσωματώνει αλλά και πώς εξελίσσει τη στρατηγική των Ξενοδοχείων. Ανάλυση μέσα από case studies που επηρεάζουν την αγορά. | 𝐂𝐮𝐫𝐚𝐭𝐨𝐫: 𝐁𝐮𝐭𝐭𝐞𝐫𝐟𝐥𝐲 𝐒𝐭𝐨𝐫𝐢𝐞𝐬
  • 15:30 – 16:00 𝐂𝐚𝐬𝐞 𝐒𝐭𝐮𝐝𝐲: 𝐂𝐡𝐧𝐚𝐫𝐢𝐬 𝐌𝐚𝐧𝐚𝐠𝐞𝐦𝐞𝐧𝐭
  • 16.30 – 17:30 | Η Αγορά των Βιλών στην Κρήτη: 2010 - 2025 VS 2025 - 2035 | 𝐂𝐮𝐫𝐚𝐭𝐨𝐫: 𝐞𝐭𝐨𝐮𝐫𝐢

Κυριακή 14 Απριλίου

  • 10:30 – 11:30 | Τάσεις πωλήσεων: Δεδομένα για την Ξενοδοχειακή Ζήτηση στην Κρήτη | 𝐂𝐮𝐫𝐚𝐭𝐨𝐫: 𝐰𝐞𝐛𝐡𝐨𝐭𝐞𝐥𝐢𝐞𝐫 – 𝐩𝐫𝐢𝐦𝐚𝐥𝐫𝐞𝐬
  • 11:30 – 12:00 𝐂𝐚𝐬𝐞 𝐒𝐭𝐮𝐝𝐲: h𝐨𝐭𝐞𝐥𝐢𝐳𝐞𝐫, roomPay, loggia
  • 12:30 – 13:30 | Ξενοδοχειακά Κανάλια Πωλήσεων: Έλεγχος & Αναθέρμανση | 𝐂𝐮𝐫𝐚𝐭𝐨𝐫: 𝐑𝐞𝐯𝐢𝐭𝐔𝐩
  • 13:30 – 14:00 𝐂𝐚𝐬𝐞 𝐒𝐭𝐮𝐝𝐲: Metaxa Hospitality Group
  • 14:30 – 15:30 | Στρατηγική Προσφορών: Προετοιμασία Πλάνου & Ενέργειες | 𝐂𝐮𝐫𝐚𝐭𝐨𝐫: 𝐋𝐨𝐠𝐮𝐞𝐫𝐬
  • 15:30 – 16:00 𝐂𝐚𝐬𝐞 𝐒𝐭𝐮𝐝𝐲: Radefy
  • 16:30 – 17:30 | Pre-Οpening Βιλών: Βασικές Διαδικασίες, Συμβουλές, Προβλέψεις καθώς και Στρατηγικές Βέλτιστης Πληρότητας για τη Βίλα στην Κρήτη | 𝐂𝐮𝐫𝐚𝐭𝐨𝐫: 𝐓𝐡𝐢𝐧𝐤 𝐕𝐢𝐥𝐥𝐚
  • 17:30 – 18:00 𝐂𝐚𝐬𝐞 𝐒𝐭𝐮𝐝𝐲: 𝐑𝐚𝐩𝐢𝐝𝐛𝐨𝐮𝐧𝐜𝐞

google news icon

Ακολουθήστε το ekriti.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την Κρήτη και όχι μόνο.

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ράδιο Κρήτη © | 2013 -2024 ekriti.gr Όροι Χρήσης | Ταυτότητα Designed by Cloudevo, developed by Pixelthis