Skip to main content
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Το Instagram αναγκάζει τους χρήστες να παρακολουθούν διαφημίσεις

Instagram
 clock 23:31 | 05/06/2024
writer icon newsroom ekriti.gr

Το Instagram ξεκίνησε δοκιμαστικά την προβολή διαφημίσεων τις οποίες οι χρήστες δεν μπορούν να παρακάμψουν. Μέχρι τώρα, η δημοφιλής πλατφόρμα επέτρεπε στους χρήστες να προσπερνούν τις διαφημίσεις που εμφανίζονται στην κύρια ροή εικόνων και βίντεο, καθώς και στις ροές Stories και Reels.

Το Instagram πειραματίζεται με το «διαφημιστικό διάλειμμα»

Όπως αναφέρει το δημοσίευμα του BBC, η πλατφόρμα δοκιμάζει τώρα μια λειτουργία που ονομάζεται «διαφημιστικό διάλειμμα», την οποία οι χρήστες δεν μπορούν να προσπεράσουν. Στο κάτω μέρος της οθόνης εμφανίζεται ένα χρονόμετρο το οποίο μετράει αντίστροφα μέχρι το μηδέν, προτού μπορέσει να συνεχιστεί η κανονική λειτουργία.

«Μερικές φορές μπορεί να χρειαστεί να προβάλετε μια διαφήμιση για να μπορέσετε να συνεχίσετε την περιήγηση», αναφέρει το μήνυμα της πλατφόρμας.

Το Instagram επιβεβαίωσε στο BBC ότι η δοκιμή της νέας λειτουργίας βρίσκεται σε εξέλιξη.

«Πάντα δοκιμάζουμε πράγματα που μπορούν να αυξήσουν την αξία για τους διαφημιζόμενους», ανέφερε η εταιρεία σε ανακοίνωσή της, προσθέτοντας ότι θα παρέχει περαιτέρω ενημερώσεις εάν η δοκιμή οδηγήσει σε μόνιμες αλλαγές.

Ορισμένοι χρήστες έχουν αντιδράει αρνητικά στην απόφαση του Instagram

Ωστόσο, ορισμένοι χρήστες έχουν ήδη σχολιάσει αρνητικά την απόφαση της πλατφόρμας. Ένα άτομο στο Threads αποκάλεσε την κίνηση «τρελή» προσθέτοντας ότι «μοιάζει με μια επιθετικά πιεστική κίνηση για να κερδίσει περισσότερα διαφημιστικά δολάρια η Meta». Άλλοι χρήστες σκέφτονται να μποϊκοτάρουν την πλατφόρμα.

Ωστόσο η Meta δεν είναι η πρώτη μεγάλη εταιρεία τεχνολογίας που αναγκάζει τους χρήστες της να παρακολουθούν διαφημίσεις. Το YouTube επίσης ενσωματώνει διαφημίσεις που δεν μπορούν να προσπεραστούν. Παρόλα αυτά, δεν είναι σαφές εάν οι διαφημίσεις όντως αυξάνουν τα κέρδη των εταιρειών. Σύμφωνα με μελέτη που διεξήγαγε το TikTok, οι διαφημίσεις που δεν μπορούν να προσπεραστούν μπορεί να έχουν ως αποτέλεσμα τη μειωμένη εμπλοκή των χρηστών.

Περισσότερο από το 70% των συμμετεχόντων δήλωσαν ότι ήταν πιο πιθανό να παρακολουθήσουν μια διαφήμιση, εάν έχουν τη δυνατότητα να την προσπεράσουν.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Αποκάλυψη-σοκ στο εργοστάσιο τροφίμων στη Λαμία: Εντοπίστηκαν ληγμένες πρώτες ύλες

Ηράκλειο: Οι ιογενείς γαστρεντερίτιδες στέλνουν πολλά παιδιά στο νοσοκομείο με αφυδάτωση

Ηράκλειο: Πώς ο εργολάβος έχασε 23.000 ευρώ μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα

google news icon

Ακολουθήστε το ekriti.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την Κρήτη και όχι μόνο.

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ράδιο Κρήτη © | 2013 -2024 ekriti.gr Όροι Χρήσης | Ταυτότητα Designed by Cloudevo, developed by Pixelthis