Οι μηχανικές συνδέσεις στα σύγχρονα αυτοκίνητα όσο περνάει ο καιρός και η τεχνολογία εξελίσσεται και άλλο γίνονται όλο και λιγότερες.
Έτσι μετά τα κιβώτια ταχυτήτων που έχουν γίνει by wire -η επιλογή της σχέση γίνεται ηλεκτρονικά, μέσω εντολής- σειρά θα πάρουν και τα αντίστοιχα τιμόνια by wire. Τα συγκεκριμένα τιμόνια δεν έχουν κολώνα, αλλά από την άλλη και με βάση τους ευρωπαϊκούς κανονισμούς απαιτούν διπλά συστήματα ελέγχου και ενεργοποίησης. Προφανώς για λόγους ασφαλείας μιας και ο ρόλος του συστήματος διεύθυνσης εδώ είναι κάτι παραπάνω από σημαντικός.
Μια από τις πρώτες εταιρείες που θα εφαρμόσουν το steer by wire είναι η Lexus που θα παρουσιάσει τα πρώτα μοντέλα εξοπλισμένα με αυτό κατά τη διάρκεια του 2024. Το 2025 θα ακολουθήσει η Toyota και το πρώτο της μοντέλο στο οποίο θα εφαρμοστεί θα είναι εκτός απροόπτου της bZ4x.
Τα συστήματα steer by whire αυξάνουν την άνεση μιας και δεν μεταδίδονται οι όποιοι κραδασμοί μέσω του τιμονιού στα χέρια του οδηγού αλλά και την ακρίβεια. Επίσης απελευθερώνουν χώρο διευκολύνοντας τους σχεδιαστές, ενώ μειώνουν, έστω και λίγο, το βάρος.
Διαβάστε επίσης
Google: Δίνει στους χρήστες του Διαδικτύου εργαλείο που μπλοκάρει τα cookies τρίτων
Ερευνητές συγχώνευσαν εγκεφαλικό ιστό με ηλεκτρονικά
Η Ιαπωνία, η Βρετανία και η Ιταλία υπέγραψαν συμφωνία για την ανάπτυξη μαχητικού αεροπλάνου