Ένα από τα εύλογα ερωτήματα όσων ενδιαφέρονται για την αγορά ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου, είναι και η κατάσταση της μπαταρίας με την αύξηση των χιλιομέτρων που διανύονται και με την πάροδο του χρόνου.
Πόσο καλή και απροβλημάτιστη θα είναι η λειτουργία της και πόσο θα έχει μειωθεί η χωρητικότητά της και κατά συνέπεια και η αυτονομία που εξασφαλίζει. Προκειμένου να το διαπιστώσει αυτό η ADAC, η γερμανική λέσχη αυτοκινήτου που είναι και η πιο μεγάλη στην Ευρώπη, διένυσε περισσότερα από 100.000 χιλιόμετρα με ένα VW ID.3 Pro S με τη μπαταρία των 77,0 kWh (καθαρή χωρητικότητα).
Για την οποία η γερμανική εταιρεία εγγυάται πως μετά από οκτώ χρόνια λειτουργίας ή 160.000 χιλιόμετρα θα εξακολουθεί να έχει τουλάχιστον το 70% της αρχικής καθαρής χωρητικότητάς της. Αυτό που διαπίστωσαν οι μηχανικοί της ADAC ήταν πως μετά από τις 100.000+ χιλιόμετρα η μπαταρία του ID.3 εξακολουθούσε να έχει το 93% της αρχικής καθαρής χωρητικότητάς της.
Και αυτό παρόλο που η φόρτιση γινόταν τις περισσότερες περιπτώσεις σε ταχυφορτιστές DC -η συχνή ταχυφόρτιση επηρεάζει αρνητικά τη μπαταρία όπως την επηρεάζει και η στάθμευση του αυτοκινήτου για πολλές ημέρες και με τη μπαταρία στο 100%.
Αυτό που συστήνει από την πλευρά της η ADAC είναι η εγκατάσταση των ενημερώσεων λογισμικού, οι οποίες έχουν θετική επίδραση στην ενεργειακή κατανάλωση και συνεπώς στην αυτονομία.
Διαβάστε επίσης