Skip to main content
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Προσωπικός βοηθός ΑμεΑ: Παράταση έως τις 15 Ιουνίου για τις αιτήσεις

Image
αμεα
 clock 21:42 | 31/05/2022
writer icon newsroom ekriti.gr

Παρατείνεται έως τις 15 Ιουνίου 2022 η δυνατότητα υποβολής αιτήσεων για την υπηρεσία του Προσωπικού Βοηθού για ΑμεΑ, με σκοπό τη διευκόλυνση όλων των ενδιαφερομένων, σύμφωνα με ανακοίνωση του υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων.

Υπενθυμίζεται ότι, όσοι επιθυμούν, μπορούν να υποβάλουν την αίτησή τους στην ηλεκτρονική διεύθυνση prosopikosvoithos.gov.gr. Για την καλύτερη εξυπηρέτηση των ενδιαφερομένων, λειτουργεί helpdesk για αναφορά/επίλυση προβλημάτων και παροχή οδηγιών, τηλεφωνικώς στους αριθμούς 1555 και 210 7000240, αλλά και μέσω φόρμας επικοινωνίας της ιστοσελίδας.

Επισημαίνεται ότι θα γίνονται δεκτές και αποφάσεις πιστοποίησης αναπηρίας που είχαν εκδοθεί από υγειονομικές επιτροπές των νομαρχιών, πριν από τη σύσταση των ΚΕΠΑ, αλλά και από τις ΑΣΥΕ, ΑΝΥΕ και ΑΑΥΕ, εφόσον δεν υφίσταται απόφαση των ΚΕΠΑ. Αυτή η ρύθμιση αφορά εκείνους που έχουν τέτοια πιστοποίηση εφ’ όρου ζωής και δεν έχουν πιστοποίηση ΚΕΠΑ. Επίσης, αφορά αποκλειστικά την πρώτη φάση του πιλοτικού προγράμματος. Για τις επόμενες φάσεις, οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει υποχρεωτικά να διαθέτουν πιστοποίηση από τα ΚΕΠΑ, στα οποία μπορούν να απευθυνθούν και να εξυπηρετηθούν κατά προτεραιότητα για έκδοση πιστοποίησης.

Όσοι έχουν ήδη υποβάλει αίτηση, θα ενημερωθούν τις επόμενες ημέρες με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, προκειμένου να μπουν ξανά στην πλατφόρμα, χρησιμοποιώντας πλέον τους κωδικούς taxisnet, προκειμένου να επιβεβαιώσουν τα στοιχεία τους, όπως αυτά θα έχουν προκύψει, μέσω διαλειτουργικής διασταύρωσης. Σε περίπτωση που δεν το πράξουν, η αίτησή τους θα θεωρείται ότι υποβλήθηκε έγκυρα και θα λαμβάνονται υπόψη τα στοιχεία που προέκυψαν διαλειτουργικώς. Θα παρέχεται δυνατότητα αμφισβήτησης των στοιχείων αυτών. Στην περίπτωση αυτή, οι αρμόδιες υπηρεσίες του υπουργείου θα κρίνουν τις σχετικές αμφισβητήσεις.

Από την επόμενη εβδομάδα, οι ενδιαφερόμενοι θα μπορούν να απευθύνονται στα Κέντρα Κοινότητας, προκειμένου να διευκολυνθούν στην υποβολή αιτήσεων. Θα πρέπει οι πολίτες να έχουν μαζί τους τα έγγραφα που απαιτούνται και, συγκεκριμένα: φωτοτυπίες ταυτότητας (των ίδιων και των προσώπων που τυχόν εκπροσωπούν), την πιστοποίηση αναπηρίας τους και τα έγγραφα που αποδεικνύουν ότι εκπροσωπούν τρίτον (κατά περίπτωση: δικαστική απόφαση επιμέλειας, δικαστική απόφαση δικαστικής συμπαράστασης, πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης, σύμβαση ή δικαστική απόφαση αναδοχής).

Όπως έχει ήδη ανακοινώσει η υφυπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, Δόμνα Μιχαηλίδου, για την πιλοτική εφαρμογή του προγράμματος, που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης, η πρώτη φάση αφορά σε 1.000 ωφελούμενους που κατοικούν στην Περιφέρεια Αττικής, ενώ στη δεύτερη φάση προστίθενται επιπλέον 1.000 ωφελούμενοι που κατοικούν σε άλλες περιφέρειες της χώρας. Το 2024, μετά την ολοκλήρωση του πιλοτικού προγράμματος, θα ακολουθήσει η πανελλαδική εφαρμογή της υπηρεσίας.

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ

Ευρωπαϊκό Συμβούλιο - Μακρόν: Η Τουρκία δεν μπορεί να αμφισβητεί την κυριαρχία της Ελλάδας στα νησιά

Συνελήφθησαν εκ νέου οι δύο άνδρες που φέρονται να απείλησαν ελεγκτές του ΟΑΣΘ

Κλιματιστικό: Το συχνότερο λάθος που κάνουμε – Τι πρέπει να προσέχουμε για λόγους υγείας αλλά και οικονομίας

google news icon

Ακολουθήστε το ekriti.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την Κρήτη και όχι μόνο.

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ράδιο Κρήτη © | 2013 -2024 ekriti.gr Όροι Χρήσης | Ταυτότητα Designed by Cloudevo, developed by Pixelthis